بهترین موتور سایبان برقی

بهترین موتور سایبان برقی

بهترین موتور سایبان برقی – مشخصات + قیمت {بررسی 4 مدل}

آیا می‌دانید موتور سایبان برقی چقدر بر کیفیت و کارایی سایبان برقی تأثیرگذار است؟ حتماً برای شما هم جای سؤال است که چرا باید از موتور سایبان اصلی و باکیفیت استفاده کنیم؟

سایبان‌های برقی همواره در معرض شرایط جوی و تابش اشعه و نور خورشید قرار می‌گیرند؛ بنابراین باید برای افزایش دوام و کارایی آن از متریال و اجزای تشکیل‌دهنده باکیفیت و اصلی استفاده کنیم. در ادامه همراه باشید تا با سایبان برقی، انواع موتور سایبان برقی و بهترین مرکز ارائه سایبان‌های برقی آشنا شوید.

سایبان هوشمند
سایبان هوشمند

انواع موتور سایبان برقی

موتور سایبان به انواع سایبان‌ها قابلیت اتوماتیک بودن می‌بخشد. بدین‌وسیله افراد با استفاده از یک ریموت‌کنترل قادر به باز و بسته‌شدن و تنظیم سایبان برقی خود در هر زاویه و حالت دلخواهی هستند.

دررابطه‌با تفاوت موتور ایرانی و خارجی برقی سایبان در دو نوع موتور توبلار و ساید وجود دارند. برای سایبان‌های برقی با طول و عرض کمتر از موتورهای توبلار استفاده می‌شود و اغلب در کاربری‌هایی که نیاز به باز و بسته کردن زیاد ندارند کاربرد دارد.

شکل لوله‌ای موتورهای توبلار به‌گونه‌ای است که به‌راحتی درون سایبان‌ها قرار می‌گیرند و فضای کمی را اشغال می‌کنند. موتورهای استفاده شده در سایبان هوشمند موتورهای خارجی تحت لیسانس ایتالیا هستند که در تولید آن‌ها اغلب از برندهای نایس، بارزانته، STC و دویا استفاده می‌شود.

از نوع ساید موتور سایبان برقی برای کاربری‌هایی که به باز و بسته کردن نیاز دارند، استفاده می‌شود. در واقع این موتورها در محیط‌های صنعتی که متراژ وسیعی دارند، کاربرد بیشتری دارند. نکته مهم اینکه وزن این نوع موتورهای برقی سایبان، بسیار سنگین است.

موتور سایبان برقی نایس تحت لیسانس ایتالیا

برند نایس یکی از معتبرترین و بهترین شرکت‌ها در زمینه عرضه انواع موتور سایبان برقی است. این برند موتور تحت لیسانس ایتالیا است؛ بنابراین برتری خاصی نسبت به برندهای دیگر دارد.

موتورها و محصولات دیگر این شرکت‌ها دارای ضمانت هستند؛ بنابراین مشتریان با خیال آسوده می‌توانند از این برند برای سایبان برقی خود استفاده کنند. موتورهای این برند علاوه بر اینکه توان و مقاومت بالایی دارند، سروصدای کمی هم ایجاد می‌کنند.

موتور سایبان برقی دویا

یکی از بزرگ‌ترین سازندگان موتور توبلار، شرکت دویا در کشور چین است. محصولات این شرکت بسیار متنوع و باکیفیت به بازار عرضه می‌شوند. موتور توبلار از برند دویا دارای توان ۱۴۰ نیوتن بوده و بسیار باکیفیت و قدرتمند است. سیم‌پیچ موتور سایبان برقی دویا کلاً از مس ساخته شده است.

به همین دلیل این موضوع باعث کیفیت و دوام بالای موتورهای سایبان می‌شود. در جعبه موتور توبلار دویا، یک عدد پایه خورشیدی یا پایه ستاره‌ای، یک جفت پیچ اشپیل، یک آچار برای تنظیم میکروسوئیچ موتور و یک عدد آچار خلاص کن دستی به همراه دفترچه راهنمای استفاده وجود دارد.

سایز لوله درام و شفت مناسب برای موتور ۱۴۰ نیوتن دویا، لوله با قطر ۸ سانتی‌متری یا همان لوله با شفت ۳ اینچ است. نکته مهم اینکه سرعت این موتوربرقی ۱۴۰ نیوتن دویا، ۷ دور بر دقیقه است. برای اطلاع از قیمت موتور توبلار دویا از کارشناسان و تیم حرفه ای سایبان هوشمند استعلام بگیرید.

موتور سایبان برقی بارزانته
موتور سایبان برقی بارزانته

موتور سایبان برقی برند بارزانته

مشخصات فنی موتور توبلار از برند بارزانته با توجه مدل آن، متفاوت هستند. برند بارزانته متعلق به یک شرکت ایتالیایی است. محصولات این شرکت بسیار باکیفیت و دارای دوام بالایی هستند. ورودی قدرت این مدل نیز بسیار مناسب است.

بر روی برخی از انواع این موتورهای برقی می‌توان چشمی نصب کرد. انواع متفاوت این موتوربرقی با در نظر گرفتن توان‌های مختلفی که دارند، قادر به جابه‌جایی درب‌های مغازه و پارکینگ در وزن‌های مختلف هستند. به‌ عنوان‌ مثال موتور ساید برند بارزانته قادر به جابه‌جایی درب‌های با وزن ۳۰۰ گرم است.

برخی از موتورهای برقی را می‌توان در دو طرف سایبان نصب کرد. از صفحه پلیت برای افزایش استاندارد و استحکام موتور سایبان استفاده می‌کنند. برای نگهداری و افزایش دوام موتور در برابر باران و برف، آن را با کاور پوشش می‌دهند.

موتورهای برقی بارزانته از طریق زنجیر به درام سایبان برقی وصل می‌شوند. موتورهای برقی توبلار برخلاف نوع ساید در لوله نصب می‌شوند. موتورهای توبلار زیبایی ظاهری بیشتری نسبت به موتورهای ساید دارند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

موتور سایبان برقی STC
موتور سایبان برقی STC

موتور سایبان برقی STC

از این نوع موتورها برای جاهایی مانند: درب‌های سنگین مکان‌ها و مراکز صنعتی، درب و پارکینگ‌های مجتمع مسکونی و کرکره‌های اتوماتیک که تردد در آن‌ها زیاد است، بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد.

سیستم آنتی کراش این نوع موتورها باعث می‌شود که هنگام برخورد با هر مانعی به سمت بالا حرکت و ایست کنند. قابلیت آنتی کراش موتورهای stc در قسمت گیربکس است و به‌صورت مکانیکی عمل می‌کند. در سمت چپ باید دو قطعه بیرونی گیربکس برای نصب موتور آنتی کراش تعویض شوند:

  • چرخ دنده کوچک صفحه براکت
  • صفحه‌ای که پایه موتور را زیر چرخ‌دنده کوچک متصل می‌کند.

در صورتی ‌که تمایل داشته باشید که از قابلیت آنتی کراش در سمت چپ استفاده نکنید، می‌توانید قطعه دوم بر روی موتور را باز کنید و یک چرخ‌دنده براکت کوچک بگذارید.

از مزیت‌های دیگر این نوع موتور نسبت به سیستم خلاص کن سیمی در سیستم‌های بالانس می‌توان به وجود سیستم مکانیکی به‌صورت جرثقیل زنجیری اشاره کرد که هنگام قطع برق جهت سیستم خلاص کن، برای پایین آوردن کرکره و بالا بردن آن استفاده می‌شود.

هنگام استفاده از سیستم دستی در سیستم‌های آنبالانس، هیچ‌گونه نیروی غیرقابل‌کنترلی مانند نیروی فنر روبه‌بالا، وجود ندارد و هیچ آسیبی با خلاص کردن به موتور وارد نمی‌شود.

این در حالی است که در سیستم‌های بالانس با خلاص کردن موتور، درب تحت‌تأثیر نیرویی که به فنر وارد می‌شود، قرار دارد و روبه به بالا حرکت می‌کند و حتی با وجود استاپر، این نیروی وارد شده می‌تواند باعث آسیب رساندن به موتور شود.

موتور تیوبلار سایبان برقی
موتور تیوبلار سایبان برقی

موتور تیوبلار سایبان برقی

موتور تیوبلار برقی برقی یکی از انواع موتور های سایه بان برقی می باشد که مناسب برای سایبان هایی با ابعاد و وزن کم میباشد.

نحوه ساخت پایه‌ها جهت نصب موتور سایبان

در طراحی موتور خارجی سایبان برقی ساید و توبلار جهت سهولت در نصب موتور از یک‌ پایه استفاده می‌شود. این روش کار نصب موتور سایبان را بسیار آسان می‌کند. در واقع برای اتصال و نصب موتور سایبان برقی، یک پایه به عنوان شاسی به سایبان متصل شده است.

شاسی‌ها به سقف و دیوار متصل هستند که این موضوع باعث می‌شود تا موتورها محکم در جای خود قرار بگیرند. پایه‌های متصل‌کننده به عنوان شاسی باتوجه‌به تنوع در انواع موتور سایبان، در ظاهر متفاوت هستند.

از یک جفت ‌پایه دیواری جهت نصب سایبان برقی بر روی دیوار استفاده می‌کنند؛ سپس اتصال پایه به سایبان را انجام می‌دهند. یک صفحه پلیت در ساختار و طراحی موتور برقی به کار می‌رود. صفحه پلیت به عنوان دوپایه اصلی به شکل چفتی و در قسمت بالای موتور سایبان برقی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

معمولاً صفحه پلیت به دو صورت شیاردار و لبه‌دار تولید و به بازار عرضه می‌شود. این صفحه در واقع قادر است که اندکپ و موتور را به‌خوبی نگه دارد.

سایبان هوشمند
سایبان هوشمند

قیمت قطعات سایبان برقی

مهم نیست که از سایبان برقی خود برای چه منظوری استفاده می‌کنید؛ چه هدف شما جلوگیری از ورود نور خورشید باشد یا در امان ‌ماندن اشیا و محیط از خیس شدن در اثر بارش برف‌وباران، زمانی سایبان می‌تواند کارایی مورد انتظار شما را داشته باشد که از قطعات و اجزای تشکیل‌دهنده باکیفیت استفاده شده باشد.

سایبان‌های برقی دارای انواع متنوعی از جمله: بازویی، بازشو، فنری و دستی هستند که همواره توسط برندها و شرکت‌های مختلفی در بازار جهانی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. قطعات تشکیل‌دهنده هر یک از انواع سایبان‌های برقی متناسب با نحوه عملکرد و کاربرد آن‌ها متغیر بوده و دارای ویژگی‌های متنوعی هستند.

در کل برای کارایی و افزایش دوام سایبان‌های برقی باید از قطعات اصلی و باکیفیت استفاده کرد. در این بخش از مقاله به معرفی و عوامل بر اثر بر قیمت برخی از اصلی‌ترین قطعات سایبان برقی می‌پردازیم.

مشخصات فنی موتور سایبان برقی
مشخصات فنی موتور سایبان برقی

 قیمت موتور سایبان برقی

موتور ایرانی سایبان برقی در انواع متنوعی وجود دارند که انتخاب یک موتور مناسب برای کاربری موردنظر بستگی به عوامل بسیاری از جمله مقدار تردد در کاربری، سطح سایبان و میزان وزن سایبان بستگی دارد که باتوجه‌به این نکات، قیمت آن‌ها متفاوت است.

برای اطلاع از قیمت قطعات و خرابی‌های موتور سایبان برقی با تیم حرفه و کارشناسان باتجربه در این زمینه در ارتباط باشید و از ضررهای احتمالی در خرید قطعات و تعمیر موتورهای سایبان جلوگیری کنید.

قیمت گیربکس سایبان برقی

گیربکس سایبان دارای انواع مختلفی باتوجه‌به نوع سایبان است. به عنوان‌مثال برای برخی از سایبان‌ها که پروفیل آلومینیومی دارند، از گیربکس جنس آلومینیومی استفاده می‌کنند. گیربکس از جنس آهن هم در بازار موجود است که بیشتر برای سایبان‌های کالسکه‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد.

دررابطه‌با قیمت گیربکس سایبان برقی باید گفت که قیمت این نوع قطعه بیشتر به جنس و کیفیت و نوع سایبانی که اجرا می‌شود، بستگی دارد. به عنوان‌مثال قیمت گیربکس ساخته شده از آلومینیوم بالاتر از سایر جنس‌های دیگر گیربکس است.

قیمت بازوی سایبان برقی

بازوهای سایبان یکی دیگر از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده سایبان برقی هستند. بازوها بخشی از سازه هستند که چادر سایبان را باز و بسته می‌کنند. این بازوها در انواع مختلفی از جمله بازو زنجیری و بازوی سیم‌بکسلی تولید می‌شوند.

همچنین قیمت بازوهای سایبان به نوع سایبان، کاربری مورداستفاده و جنس بازوها بستگی دارد که برای اطلاع از قیمت بازوی متناسب با کاربری موردنظرتان از کارشناسان سایبان برقی استعلام بگیرید.

خرید و قیمت موتور سایبان برقی
خرید و قیمت موتور سایبان برقی

سایبان هوشمند؛ ارائه‌دهنده انواع سایبان‌های برقی باکیفیت

سایبان هوشمند در زمینه تولید انواع سایبان‌های برقی بسیار موفق بوده و همواره در تلاش است تا انواع سایبان بازویی، سایبان فول باکس و سایبان کالسکه‌‌ای را با قراردادن بهترین موتور سایبان برقی تحویل مشتری بدهد.

همچنین این مجموعه در تولید سایبان چتری بسیار کارآمد عمل کرده و این نوع سایبان را در اندازه‌های متنوع تولید می‌کند. سایبان‌های کاربردی تولید شده در این مجموعه از جمله سایبان پنجره و سایبان کولر همواره به بهینه‌سازی مصرف انرژی کمک می‌کند.

سایبان باغ، سایبان ویلا از جمله سایبان‌هایی است که در این شرکت تولید می‌شود که فضا را برای مشتری و گذراندن اوقات فراغت لذت‌بخش‌تر می‌کند. استفاده از سایبان پارکینگ و سایبان روف گاردن از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری و از اشیای موجود در این مکان محافظت می‌کند.

ازجمله پیشنهادهای لذت‌بخش و کاربردی این مجموعه به مشتری، به‌کارگیری سایبان پاسیو، سایبان بالکن و سایبان استخر با موتورهای درجه یک تحت لیسانس ایتالیا است. تولید سایبان مغازه و تعمیر سایبان مغازه از خدمات پرطرف‌دار این مجموعه فوق‌العاده ماهر و کاربلد است.

سایبان هوشمند
سایبان هوشمند

سخن پایانی

در خرید سایبان‌های برقی باید تلاش کنیم که با انواع سایبان‌های برقی و کاربردهای آن‌ها آشنایی پیدا کنیم و با مقایسه و انواع  موتور سایبان برقی Alibaba از مجموعه برندهای متنوع و باکیفیت ایرانی و خارجی را بشناسیم تا بتوانیم یک سایبان خوب و بادوام داشته باشیم.

در این مقاله سعی کردیم شما را با چند مورد از انواع موتور سایبان برقی آشنا کنیم و چند مورد از برندهای معروف و باکیفیت تحت لیسانس ایتالیا را بشناسید. همچنین این مقاله به شما کمک می‌کند تا بهترین شرکت فعال در این زمینه را بشناسید و با مراجعه به آن‌ها تجربه بهترین خرید را به دست آوردید.

سؤالات متداول

۱. بهترین نوع موتور سایبان‌های برقی کدام است؟

موتورهای خارجی تحت لیسانس ایتالیا که اغلب از برندهای نایس، بارزانته، STC و دویا استفاده می‌شود.

  1. بهترین شرکت ارائه‌دهنده موتور سایبان خوب در تهران کجاست؟

مجموعه سایبان هوشمند بهترین مرکز ارائه خدمات سایبان برقی است.

۳. موتور سایبان را کجا تعمیر کنم؟

با شماره 09127745112 تماس بگیرید و در این ‌خصوص از کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید با ما تماس بگیرید